var ett tag sen

Nu var det länge sen jag skrev. Har helt enklet inte orkat. Jag fudnerar verkligen på att sluta med det här men på något sett vill jag inte ge upp det. Det är så skönt att skriva och rensa tankarna och det är lättare att göra det här än i en dagbok eller liknande typ. Men vi får väl se...  Det har väl inte hänt så värst mycket här hos mig, en del saker som går runt i mitt huvud bara. Om skolan och framtiden mest just nu.. När blir man vuxen igentligen? När blir man redo att ta steget ut i världen? Vad skulle hända om man tog steget ut och sen inte fixar det? Är allmänt lost och förvirrad just nu då det är så mycket som bara går runt runt i skallen på mig.

Just nu försöker jag bara fixa vardagen och skolan så gott det går.. De är inte altid det blir som man vill och tänkt sig men det rullar på. I kväll kommer tjejjerna över och jag ska bjuda på fika hade jag tänkt. Men just nu sitter jag här och bara känner hur tiden rinner i väg. Kl 18 ska de komma och då ska jag hunnit käkat middag och slängt ihop något gott till fikat. Men först måste det handlas och pappa jobbar och komemr hem,, någongång och mamma slutar om en kvart typ och jag orkar vekligen inte gå till affären då det är en hel del som ska handlas tydligen. Ska kanske gå å baka nu iallafall fast jag tänkte göra det lite närmare när mina gäster kommer då jag tänkte att kakan skulle vara lite varm när vi ska fika men jag får väl värma den lite i ugnen helt enkelt.. 

Ha det gött där ute i kylan ! :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0