Sjukling.com

Då var det dax igen!
Har blivit sjuk, förkyld, skit ont i halsen och i öronen, inte helt okej nu när jag fyller år i morron och allt "/  Skippade sista lektionen i plugget i dag och nu har jag precis kommit hem, hoppat i mjukisbrallorna och nu ska jag gå å trycka i mig lite "värkisar" och sen lägga mig på soffan. Jag som ska ha så roligt i helgen, hoppas det känns bättre i morgon kan ju inte knarka värktabletter och nässpray om jag ska gå på krogen i morgon liksom :(
Men det blir nog bättre när älsklingen kommer i morron kväll <3 Saknar honom sjuuukt mycket!
Nej nu väntar tv-soffan.. Håll er borta från förkyldningar å sånt som kommer med hösten, det är inte nice!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0