Någon som vill byta?

Skrivet 2010-08-26 @ 20:26:59

Då har man legat på soffan hela eftermiddagen och typ halvsovit och pimplat varmt te med honung. Jävla skit ! Jag vill inte var sjuk nu juh, någon som vill byta med mig över helgen typ? Snälla? Tänk på att det är min 18 årsdag i morron och då vill juh ingen vara sjuk och ha massa ont å så.. Så snälla byt med mig iaf för en dag!
( fan vad jag låter som en barnrumpa just nu :P )

Nje, nu ska jag gå å fixa lite mera kakor tills i morron för insåg att någon har varit och norpat  nästan hälften av kakorna :O Undra vem det kan vara ? (A)  Jag måste fan stoppa sakerna i frysen eller låta någon gömma dem om jag inte ska käka upp dom :S

Ha det gött där ute !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0