Är hösten på väg?

Skrivet 2010-08-31 @ 12:50:32

Nu tycker jag det börja kännas som hösten är på väg. Det är typ fint väder ute men ändå lite kyligt och i dag när jag gick ut till brevlådan tyckte jag det luktade höst. Jag gillar hösten, tänk dig en sån där fin solig höstdag som är lite kall fast det är sol och sen alla fina färger på löven och träden. <3

Vart hemma från skolan i dag med, orkade helt enkelt inte gå dit idag. Eller jag hade säkert orkat men det är så att något i min hjärna säger: stopp! Jag vill inte! och så blir det... Men i morgon ska jag gå igen, måste ju försöka. Måste ju klara av det här sista året nu så att jag blir fri från skolan sen.. Sen börjar den där läskiga framtiden, men den får vi ta och fixa när den kommer, får försöka att inte tänka så mycket på det nu. Nu ska jag tänka på att städa åt min Lill-Älsk och sen kolla upp lite om politiken och sånt. Får ju rösta i år så det måste jag ju testa och har man inte röstat kan man juh inte klaga sen ;) Fast om man ska rösta måste man ju veta vad man ska rösta på också,, och det vet inte jag och jag har noll koll på allt som har med det att göra :S
Sen så ska jag nog lägga mig på soffan en sväng.. Fast före det ska jag åka till ica och lämna tillbaka filmer jag hyrde igår( Hundpensionatet och I love you Phillip Morris, de var ganska okej, men jag tyckte nog mer om hundpensionatet än Phillip Morris )  och sen til bibblan och kolla lite grejs till mitt projektarbete :)
Nu är det bäst ja gsätter fart så jag hinner göra allt medans jag är pigg från förkyldningen för på kvällen och morgonen är den värra haha. Vi hörs!
Ha det bra där ute ! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0